Parttime medewerker voor Personeelszaken

Parttime medewerker voor Personeelszaken

Ben jij dit? Wij zoeken een parttime medewerker voor Personeelszaken!

Ben jij de medewerker PZ die wij zoeken? Voor 16-20 uur in de week zoeken wij versterking. In de functie van medewerker PZ houd je de personeelsadministratie bij, voer je functionerings- en beoordelingsgesprekken met de medewerkers, werk je verslagen uit, zet je vacatures uit, stel je functieprofielen op en assisteer je bij het voeren van de sollicitatiegesprekken. Je helpt de nieuwe collega’s opstarten en bestelt werkkleding voor de (nieuwe) medewerkers. Het is belangrijk dat je kennis hebt van de wet- en regelgeving en een achtergrond in HR/PZ. Er moet nog veel geautomatiseerd worden, wat betekent dat je naast bovengenoemde werkzaamheden ook dossiers gaat inscannen en inleest in het HRM Portaal.
 
Gelukkige mensen presteren beter. Goede arbeidsvoorwaarden dragen bij aan dit geluk.
Voor deze vacature zien de arbeidsvoorwaarden er als volgt uit:
  • Een goed salaris gebaseerd op leeftijd en werkervaring
  • Kans op een vaste baan en BONUS
  • Korte lijnen en een informele sfeer
  • Doorgroeimogelijkheden + scholing
  • 25 vakantiedagen (naar rato)
  • Pensioenopbouw (21 jaar +).
Dit breng je mee
Wil jij deze uitdaging aangaan? Check nog even of je aan onderstaande punten voldoet:
  • Afgeronde HBO opleiding richting HRM
  • 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Goede communicatieve vaardigheden en een luisterend oor
  • Je bent doortastend, sociaal, flexibel en betrouwbaar
  • Affiniteit met elektrotechniek is een pré, je zult moeten weten waar je over communiceert
  • Een (t)huis in Soest, of in de omgeving van Soest,  bijvoorbeeld Baarn, Amersfoort, Eemnes, Bunschoten-Spakenburg, Hilversum.
Ben jij dit en zoek je een baan? >>> Bel ons op (0) 88 0023300 of mail naar pz@klemko.nl
Naam *:
Email *:
Telefoon:
Vraag *:
 

* = Verplichte velden